Известие

Collapse
No announcement yet.

ЧИП на GTV-то

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Бате, който ти каже колко коня ще стане колата значи те лъже. Бобо е прав и само някой смешко тунингар може да ти умотава главата с някакви фантастични данни.

    Както ти казаха вече, начините са два. Дино или сядаш, караш и си преценяваш сам колко мощност е качила. Според харесва ти/не ти харесва плащаш и се кефиш или отказваш и ти се връща оригинала. Така се практикува по принцип. Всичко друго е измама

    Единствено може да ти се кажат долу горе някакви ориентировъчни данни без каквито и да било точности.
    Докторска му работа...Значи приемаме,че колата е в перфектно техническо състояние със същите показатели когато е била нова.Стойностите са в нормата,оттам нататък кво правим ние?Смятам,че така е по-лесно,не знам защо извъртаме въпроса откъм трудната страна.На ГТВ(посочил съм многократно точния мотор и модел) какво му се подобрява с чипа?Или никой няма никаква идея,нещата се барат на око,кефи ли те не ли кефи всеки си преценява и това е.То е ясно,че преди да правя какво и да е ще си я премера и след това.
    Аз питам много знам го,ако карах кочина щеше да ми е много по-лесно да реша и да си прецена.Ако е зарад едното бръмчене да слагам чип и филтър...Много ми е грозно да вида трошка да бръмчи и да не върви,не искам да си правя колата до тва ниво...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
      ...


      Само в добавка на казаното от Бобо и да добавя една тема за размисъл с тия коне и нютонметри... Тия 155 коня дето ги цитираш предполагам знаеш, че са мерени от производителя на вала... И нали знаеш, че на купе 1400 кила (ГТВ) тия 155 коня не са същите като на купе 1100 кила (145 КуВе) примерно...
      Също така, понеже
      Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
      ...натъртвам на 155,щото не ме интересува за 150к.с...
      ако искаш сравни динамичните характеристики от производителя на ГТВ с мотор 155 коня (CF3) и с мотор 150 (CF1) и кажи каква разлика има от тия 5 (велики) коня отгоре (на вала)..? Защото доколкото аз имам спомен, единствената разлика е в 400 грама на 100 км повече бензин харч при CF1 и то само при градско каране... Нито ускорението е различно, нито максималната скорост...
      Това последното по спомен както казах, не ми се рови за линкове в момента, ако бъркам моля да ме поправи някой

      Comment


      • #48
        Всеки един от "чипърите" в нашия форум предлагата услугата да пробваш преди да платиш. Изобщо не виждам какъв ти е проблема колега. Всички говорят, че един чип вдига 10коня и 20-30нм. Приеми тази стойност като твой ориентир за очакванията и резултатите. Качи си колата на дино и виж колко коне е в момента. Върви някой да ти направи "чип" и после пак се качи на диното, ако тия 10коня ги нямаш то парите които си дал за тях ще ти бъдат възстановени и ще ти бъде върнати ...Кое му е сложното???

        Всъщност май няма сложно, а ми се струва колега, че си един леко измислен герой, който само се намира във форума да драще глупости...Това го пиша без цел да те обидя или засегна, но всички ти пишем едно и също, а ти пак си баеш твоето. Отделно че ако беше сериозен и "мангизлия" до сега да си ги дал тия 200лв. за чип и да си разбрал, сам кое, какво, как. Само в тази тема има поне 5 човека, които имат чип, вкл. и аз и всички сме приели горните условия, видяли сме, премерили сме и сме си платили. Ако е имало недоволни от резултата е нямало да си платят. Свидетел съм за чипосване на неизправен автомобил и собственика не беше доволен. Не плати нищо. После си оправи колата и видя реалния ефект.

        Не съм вярвал, че мога да имам толкова нерви да обяснявам...остарявам явно...

        П.П Друг е въпроса явно не си в тези "среди"-говоря за гонки, тунинги, коли и т.н. и 10коня нищо няма да ти говорят нито като усещане нито като контрол и възможности, защото много от "нас", знаят че броя на конете изобщо не са от значение...Айде успех...
        Last edited by VFTI; d.m.y г., 16:45.
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • #49
          "...ако карах кочина щеше да ми е много по-лесно да реша и да си прецена...Много ми е грозно да вида трошка да бръмчи и да не върви, не искам да си правя колата до тва ниво..."

          Братле трошката не бръмчи, защото и е сложен чип.
          И ако мислиш, че 12 годишна кола на стойност между 2-4 хиляди лева със 150 коня мотор е нещо уникално, жестоко се лъжеш. Поне аз вече не си възприемам колата като такава, радвах й се първата година и от там натам ми е все тая.

          Comment


          • #50
            Той колегата иска да даде 150 лв. за филтър който няма да му качи нищо, а за 200 лв. за чип се паенти

            Малко да разведря обстановката
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Той колегата иска да даде 150 лв. за филтър който няма да му качи нищо, а за 200 лв. за чип се паенти

              Малко да разведря обстановката
              примерно и 160лв за 2-бр. Дино.
              Няма евтин тунинг!!!!
              Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
              ех.. Малкото КуВе
              sigpic

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                Значи приемаме,че колата е в перфектно техническо състояние със същите показатели когато е била нова.
                Извинявай колега, ама това е смешно. Колата е като нова, само когато е нова.
                Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                примерно и 160лв за 2-бр. Дино.
                Няма евтин тунинг!!!!
                Има бе - лепенки с надписи и светещи диоди!
                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                Comment


                • #53
                  Стига бре , направихте човека "на 2 стотинки".
                  Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                  Comment


                  • #54
                    Извинете че се вмъквам,но имам един въпрос.
                    Как така на една и съща фирма за чипове дават еднакво подобрение на 4-цилиндрови и на 6-цилиндрови коли ( за атмосверки говоря). В смисъл ако някоъ с алфа 155 2.0 си чипне колата и аз чипна шестака все по 10-12 коня вдигало и някви измислени нютони , сори ама мисля чее смешно това оеднаквяване.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #55
                      Ами те могат да ти ги вдигнат и с още 5-10-15коня, ама дали е добре за мотора?Или пък да трябва да караш само със 110октана бензинец(5лв./литъра) и свещи за 500лв. като искаш още 20коня....Всяко нещо се прави в границите на разумното и ежедневното. Който има специфични изисквания трябва да си плати цената. Това е тунинг..може и малко, може и много и всяко от двете си има цена.
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                      by RUBIG service

                      Comment


                      • #56
                        Чипосването на атмосферен мотор не върши чудеса. Помага, ако е направено качествено и смислено, но не прави колата изтребител. При турбо колите е друго - там ремапването споменя коренно параметрите на пълненето. Чипа може да ти регулира сместа малко, да съживи някой друг кон, но не и да материализира реактивен двигател в багажника. То е като спортния филтър - не покачва мощността, но двигателя "диша" по-лесно. Има евтини динота вече - отиваш мериш, слагаш и пак мериш. Ако има келепир ок. Ако няма - довиждане.
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • #57
                          Къде са тез евтини динота колега? И колко взимат за мерене?
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #58
                            аз не казвам че искам чудеса или че очаквам изтребител,просто казвам че ми е странно да пишат едно и също за всички атмосверки и че е много по-лесно да изкараш малко повече въртящ момент от шестак отколкото от 4-цилиндров, защото според мен те конете да си ги държът аз искам тяга ,а можеби и едно охлювче под капака в бъдеще
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              Къде са тез евтини динота колега? И колко взимат за мерене?
                              Мани го той е с връзки ма неможе си държи устата затворена

                              ---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:37 ----------

                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              аз не казвам че искам чудеса или че очаквам изтребител,просто казвам че ми е странно да пишат едно и също за всички атмосверки и че е много по-лесно да изкараш малко повече въртящ момент от шестак отколкото от 4-цилиндров, защото според мен те конете да си ги държът аз искам тяга ,а можеби и едно охлювче под капака в бъдеще
                              Виж сега много фирми си пишат точно квото си искат - в повечето случей изобщо даже незнаят закво става въпрос просто да има некво инфо е идеята
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                Мани го той е с връзки ма неможе си държи устата затворена

                                ---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:37 ----------



                                Виж сега много фирми си пишат точно квото си искат - в повечето случей изобщо даже незнаят закво става въпрос просто да има некво инфо е идеята
                                Digital Tuning и сие
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X